Κλασικός Πανανίδης: δυο φωτογραφίες, δυο διαφορετικές εποχές, δύο 
διαφορετικά ζευγάρια. Ο Πανανίδης τοποθετούσε συχνά δύο καλλιτέχνες σε 
αυτή τη στάση. Η θεωρία γύρω από την εικόνα αναφέρεται συχνά στους «δύο αντίθετους πόλους στο στήσιμο της 
καλλιτεχνικής εικόνας». 
Με την πείρα, την ευαισθησία και το ταλέντο του ο Πανανίδης 
ήξερε κι ας μη γνώριζε πολλά πράγματα γύρω από τη θεωρία της εικόνας.
 
 
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου